< Giosué 12 >
1 Or questi sono i re del paese battuti dai figliuoli d’Israele, i quali presero possesso del loro territorio di là dal Giordano, verso levante, dalla valle dell’Arnon fino al monte Hermon, con tutta la pianura orientale:
EIA na'lii a ka poe mamo a Iseraela i luku aku ai, a lawe aku i ko lakou aina, ma kela kapa o Ioredane ma ka hikina a ka la, mai ke kahawai o Arenona, a hiki i ka mauna o Heremona, a me ka papu a pau ma ka hikina.
2 Sihon, re degli Amorei, che abitava a Heshbon e dominava da Aroer, che è sull’orlo della valle dell’Arnon, e dalla metà della valle e dalla metà di Galaad, fino al torrente di Iabbok, confine de’ figliuoli di Ammon;
O Sihona ke alii o ka Amora ka mea i noho ma Hesebona, a alii iho la oia mai Aroera, oia ma kapa o ke kahawai o Arenona, a mawaena ae o ke kahawai a me ka hapa o Giliada a hiki i ke kahawai o Iaboka, oia ka palena o ka poe mamo a Amona.
3 sulla pianura fino al mare di Kinnereth, verso oriente, e fino al mare della pianura ch’è il mar Salato, a oriente verso Beth-Iescimoth; e dal lato di mezzogiorno fino appiè delle pendici del Pisga.
A o ka papu a hiki i ke kai o Kinerota ma ka hikina, a hiki i ke kai o ka papu, oia ke kai paakai ma ka hikina ma ka aoao o Beteiesimota, ma ka aoao hema malalo ae o Asedotapisega.
4 Poi il territorio di Og re di Basan, uno dei superstiti dei Refaim, che abitava ad Astaroth e a Edrei,
A o ka mokuna o Oga ke alii o Basana, ka mea i koe o ka poe Repaima, ua noho oia ma Asetarota i Ederei,
5 e dominava sul monte Hermon, su Salca, su tutto Basan sino ai confini dei Ghesuriti e dei Maacatiti, e sulla metà di Galaad, confine di Sihon re di Heshbon.
A alii iho la oia ma ka mauna o Heremona, a ma Saleka, a ma Basana a puni, a hiki i ka mokuna o Gesuri a me Maakati, a me ka hapa o Gileada, ka mokuna o Sihona ke alii o Hesebona.
6 Mosè, servo dell’Eterno, e i figliuoli d’Israele li batterono; e Mosè, servo dell’Eterno, diede il loro paese come possesso ai Rubeniti, ai Gaditi e a mezza la tribù di Manasse.
Ua pepehiia lakou e Mose, e ke kauwa a Iehova, a me ka Iseraela, a haawi o Mose ke kauwa a Iehova ia mea i ainahooili na ka Reubena, a me ka Gada, a me ka ohana hapa a Manase.
7 Ed ecco i re del paese che Giosuè e i figliuoli d’Israele batterono di qua dal Giordano, a occidente, da Baal-Gad nella valle del Libano fino alla montagna brulla che si eleva verso Seir, paese che Giosuè diede in possesso alle tribù d’Israele, secondo la parte che ne toccava a ciascuna,
Eia na'lii o ka aina a Iosua a me ka Iseraela i pepehi aku ai ma kela kapa o Ioredane, ma ke komohana, mai Baalagada ma ke awawa o Lebanona a hiki i ka mauna o Halaka, kahi e pii ai i Seira, a haawi o Iosua ia mea i na ohana o ka Iseraela i kahi e noho ai e like me ko lakou mahele ana;
8 nella contrada montuosa, nella regione bassa, nella pianura, sulle pendici, nel deserto e nel mezzogiorno; il paese degli Hittei, degli Amorei, dei Cananei, dei Ferezei, degli Hivvei e dei Gebusei:
Ma ua kuahiwi, a ma na papu, a ma na awawa, a ma kahi haahaa, a ma ka waonahele, a ma ke kukulu hema; o ka Heta, o ka Amora a o ka Kanaana, o ka Pereza, o ka Hevi hoi a me ka Iebusa.
9 Il re di Gerico, il re di Ai, vicino a Bethel,
O ke alii o Ieriko hookahi; o ke alii o Ai aia ma ka aoao o Betela, hookahi;
10 il re di Gerusalemme, il re di Hebron,
O ke alii o Ierusalema, hookahi; o ke alii o Heberona, hookahi;
11 il re di Iarmuth, il re di Lakis,
O ke alii o Iaremuta, hookahi; o ke alii o Lakisa, hookahi;
12 il re di Eglon, il re di Ghezer,
O ke alii o Egelona, hookahi; o ke alii o Gezera, hookahi;
13 il re di Debir, il re di Gheder,
O ke alii o Debira, hookahi; o ke alii o Gedera, hookahi;
14 il re di Horma, il re di Arad,
O ke alii o Horema, hookahi; o ke alii o Arada, hookahi;
15 il re di Libna, il re di Adullam,
O ke alii o Libena, hookahi; o ke alii o Adulama, hookahi;
16 il re di Makkeda, il re di Bethel,
O ke alii o Makeda, hookahi; o ke alii o Betela, hookahi;
17 il re di Tappuah, il re di Hefer,
O ke alii o Tapua, hookahi; o ke alii o Hepera, hookahi;
18 il re di Afek, il re di Sharon,
O ke alii o Apeka, hookahi; o ke alii o Lasarona, hookahi;
19 il re di Madon, il re di Hatsor,
O ke alii o Madona, hookahi; o ke alii o Hazora, hookahi;
20 il re di Scimron-Meron, il re di Acsaf,
O ke alii o Simeronamerona, hookahi; o ke alii o Akesapa, hookahi;
21 il re di Taanac, il re di Meghiddo,
O ke alii o Taanaka, hookahi; o ke alii o Megido, hookahi;
22 il re di Kedes, il re di Iokneam al Carmelo,
O ko alii o Kadesa, hookahi; o ke alii o Iokeneama, no Karemela, hookahi;
23 il re di Dor, sulle alture di Dor, il re di Goim nel Ghilgal,
O ke alii o Dora, no Napetadora, hookahi; o ke alii o Goima no Gilegala, hookahi;
24 il re di Tirtsa. In tutto trentun re.
O ke alii o Tiresa, hookahi; o na'lii a pau loa, he kanakolukumamakahi.